lördag, maj 16, 2009

Konst i det gröna

Jag och polarna är med på årets inbjudan till Luleå Konstförenings utställningsarrangemang Konst i det gröna. Kul! Det är väl för att vi ser så glada ut.

Bilderna är från förra årets arrangemang, med 85 utställare och ca 1 000 besökare. Normalt brukar det komma 3 000- 6 000 besökare, men kanske avskräckte vädret som inte var det bästa.

Det var första gången vi ställde ut, och det var verkligen jätteroligt! Lite läskigt också, att visa upp vad man gjort och bli bedömd. Superstjärnan Maud Adams, som kommer från Luleå, stannade till ett tag och begrundade mina alster, men köpte inget. Jag ångrar att jag inte vågade prata med henne, men kanske får jag chansen i år igen.

Just ja... Dags att sätta i gång att skapa!

En lite större bild:


Jag står i mitten med jeansjacka, och bredvid mig har jag utställarkompisarna Anna till vänster och Ann-Louise till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar