fredag, oktober 09, 2009

Vilken morgon

Först rusar jag ner i tvättstugan och sätter på maskinerna. Och glömmer en massa tvätt.

Sen lyckas jag drämma kylskåpsdörren hårt i huvudet, genom att öppna den i stället för frysdörren, som alltså är under själva kylskåpet.

Aj! Det tyckte min boyfriend var hysteriskt roligt.

När jag kommer upp med tvätten som jag har lyckats tvätta upptäcker jag att jag även glömt mina hemska menstrosor som hänger kvar på badkaret, där de har hängt ett tag. Detta är beklagligt, för i går var det gubbar här och spolade avloppen. I kök och badrum.
Jag undrar om bilden av dem har fastnat på deras näthinnor för evig framtid...


Nu måste jag rusa. Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Oj,oj, oj. Vilken fredagsstart! Å andra sidan kunde det inte bli mycket VÄRRE under resten av dagen. Eller?

    SvaraRadera