söndag, november 29, 2009

Tio saker om mig

Nu har "kedjebreven" nått bloggvärlden:

Jag har fått en "award" som lyder I think you are an awesome girl!" från gulliga Ingmarie.

Tack!


Själva utmaningen består i att jag dels ska berätta tio saker om mig själv och dels skicka vidare awarden till tre andra tjejer.

Jag är väldigt nyfiken på folk, men är inte jätteaktiv i bloggosfären. Det är inte så många bloggar jag följer, och inte så många personliga bloggar. Men jag utmanar Anneli N.
Det skulle vara kul att se vad du skriver!

Nu är ju inte den här bloggen särskilt personlig heller, men här är i alla fall tio saker om mig:

1. Jag är längre än jag ser ut. (178 cm).

2. Det lustigaste jobbet jag har haft är att pynta julgranar till varuhus. (I USA).

3. När jag bodde i New York råkade jag hamna i en skottlossning.

4. Jag klarar inte av att se program som handlar om djur, för jag blir alltid lipfärdig.

5. Funderar på att skaffa hund, men egentligen är jag nog en kattperson. (Har delad vårdnad om Amanda och Isak-Petter).

6. Har alltid varit fascinerad av rymden. När jag var liten bara väntade jag på att bli bortförd av aliens.

7. Har många intressen, men kan inte påstå att jag brinner för något särskilt. Tyvvärr.

8. Jag är en bra lyssnare.

9. Eftersom jag vill tro att det finns någon sorts rättvisa tror jag på karma och reinkarnation.

10. Min boyfriend är inte särskilt förtjust i att jag bloggar.

2 kommentarer:

  1. TACK! Vad roligt att läsa! Skottlossning i NY!! Huga! Din boyfriend borde förresten vara STOLT över ditt bloggande!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag också gjort det på min blogg som du väl kommer att upptäcka - jättemysigt att träffas och hinna babbla en stund... bara fortsätta som om ingenting hänt och absolut inte märka att åren går ... /Anneli

    SvaraRadera