söndag, november 15, 2009

Norrland i stan

Favvoplagget har på sista tiden varit mina överdragsbyxor(!) Jomänvisst...
De som jag har på mig på vintern uppe i Norrland. För även om jag skulle få plats med långkalsonger under mina jeans, så skulle man ändå frysa. Alltså drar man på sig överdragsbyxor.

Jag "återupptäckte" dem när jag började dra dem över träningskläderna när jag skulle gå till gymmet. Och de är ju så grymt bekväma att jag bara fortsatte använda dem.

Precis som i Norrland.

(Jag intalar mig att det är för att jag ser så sportig ut som folk stirrar).

Och bara för nån dag sen kom en epa-traktor körande när jag skulle korsa Vanadisvägen.

What the?! Är jag i Övertorneå, eller?!

(En epa-traktor, eller A-traktor, är en kapad bil med spärrade växlar. Populär bland uttråkade ungdomar som vill känna sig vuxna, då den får köras redan vid 16 års ålder.)

1 kommentar:

  1. De där finns i både Halland och Småland med så du kan nog vara lugn. Och överdragsbrallor ÄR bra!:-)

    SvaraRadera