söndag, januari 10, 2010

Lurviga ben

När jag zappade mellan tv-kanalerna råkade jag se en glimt av "The Doctors". De svarade på en tittarfråga om tjejers hårighet, och sa att man bör uppsöka läkare om man har hår på insidan av låren.

Så nu funderar jag allvarligt på att gå till min husläkare, bara för att se hur han reagerar.

Aldrig glömmer jag förresten en mardröm som jag hade för flera år sen:
Jag var hos frisören, och när hon var klar frågade hon mig: "Och hur vill du ha håret på benen?"

4 kommentarer:

  1. Ja då måste jag tyvärr också gå till doktorn...
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Vänta bara ... det kommer en dag då allt hår på kroppen flyttar sig ett steg nedåt ...
    håret på hu´vet blir delvis mustasch och skägg och håret från hm-hm flyttar sig ned på tårna. Benen blir konstigt nog helt släta .... ?!
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Puh... Vad skönt att veta att jag inte är ensam. :-)

    Det där med släta ben låter i alla fall bra.
    :-)

    SvaraRadera
  4. ha ha! ja snäll aGÖR det! Fråga han/henne dktorn. och be sen få läsa journaltexten med. ;-)

    SvaraRadera