tisdag, april 14, 2009

Bok- och boosttips


Äntligen i gång med bloggandet! Har jag fått svårare att ta mig för saker ”på äldre da’r”? Ja!

Läste i DN Söndag om en ny bok av Gunilla Bergensten: ”När jag fyller 40 ska jag vara snygg, rik och lycklig. Och yngre.”
(What the?! Varför skrev inte jag den boken?)
Den handlar om hennes och vännernas 40-årskriser. Måste läsa!

Redan när jag läser artikeln påminns jag om hur olika ens upplevelser och reaktioner är.
T.ex. gick hon in på Facebook för att flörta med och få bekräftelse från gamla ex, för att få höra att hon fortfarande är snygg. Hmmm… Ett tips, kanske?

Det här måste diskuteras mer sen! Men nu ska jag ut och åka längdskidor i det vackra vädret, för att ge en omedelbar boost åt både kropp och sinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar