måndag, juli 06, 2009

Boob job

Mamma säger alltid att jag borde använda bh med kuddar eftersom jag har så små bröst. Själv är jag numer nöjd med dem, eftersom det är bekvämt med små.

Men nu håller jag faktiskt på att testa krämen Boob job från Rodial, som utlovar 8,4 procent större bröst på 8 veckor(!) Det ska motsvara en halv kupstorlek. Och så har den en omedelbar åtstramande och lyftande effekt.

”En fylligare byst utan att lägga sig under kniven.”

Tydligen använder Scarlett Johannson och Kate Moss Boob job.

Det ska bli mycket intressant! Och nej, jag tänker inte använda krämen på bara ena tutten för jämförelse!

Krämen är baserad på fytosterol från en rot som finns i Asien. Fytosterol är växtrikets kolesterol.

Man ska smörja in sig två gånger dagligen, så nära måltider som möjligt. För när man har ätit och fettceller förflyttar sig i kroppen fungerar krämen så att de blockeras där den har applicerats. Efter 56 dagar använder man den två gånger i veckan för att bibehålla effekten. Jag är nu på dag 6.

Få se om vi märker nån skillnad... Även om jag inte är så säker på att jag klär i klyfta.

1 kommentar:

  1. Ha ha! Det där var ju en kul grej! Bra mycket skonsammare än att operera. Men jag antar att det är dyrt? Kvarstår effekten eller kommer tuttarna att återgå till "normaltillstånd" igen? Då år man ha två olika bh-uppsättningar. "Små" och "normala" ;-) (I ärlighetens namn har jag inte så många nu ändå för mina små brön kräver knappt sån support. Vilket jag tycker är VÄLDIGT skönt...)

    SvaraRadera